Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Appen

Hej

Beställde massa saker på appen.
Betalade med direktbank/mobilID.
Tog lång stund (stod bara och snurrade) efter ett tag sa den okey?
Har inte fått någon orderbekräftelse via mail. Brukar man inte få det.
Hittar heller ingenstans där jag kan se "mina köp"

Kommer det något?
Roger Ronström

Kommentarer

  • Hej Roger,

    vänligen tag kontakt med vår kundservice på e-post kundservice@apoteket.se så kan vi hjälpa dig. Bifoga det mobiltelefonnummer du angav i ordern så kan vi söka på det om du inte har något ordernummer.

    Du ska även kunna se dina beställningar om du loggar in på apoteket.se. Klicka på Mina sidor så kommer det en rullist där du kan välja Mina beställningar. Där kan du se alla dina beställningar.

    Vänligen
    Maria

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.