Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Erbjudande 25% funkar ej

Hej,
Rabattkod med 25% funkar inte. Skriver in koden men ingen rabatt dras av. Så synd...
Anna Larsson

Kommentarer

  • Hej Anna,

    vi beklagar att koden inte har fungerat.

    Om du inte har lagt någon beställning är du välkommen att ringa oss på telefon 0771 450 450 så kan vi hjälpa dig.

    Vänligen
    Maria
  • Mycket dåligt upplevelse när jag ringde kundservice pratade med en tjej brydde sig ej alls och sen kopplade hon mig till reklamation avdelningen så Mats ljög för mig men det visste jag redan jag sa till honom rabattkod som NYKUND fungerar ej inte giltig står i kassan när jag skriver in koden han skyller på min data och webläsare det har ej med saken göra heller koden fungerade igår och föra veckan utan problem använder samma data. Jag sa också jag är trött på att ipren slut också så därför kunde jag ej beställa i helgen och febertermometer också slutsåld så man kunde ej beställa det. Jag ville köpa febertermometer i present till mamma hon fyller åt därför. Och till mig värktabletter. Ni vet ej heller när varor kommer in i lager ni vet ingenting i Sverige katastrof. Och ni mycket otrevliga på apoteket ljuger för mig om rabattkod NYKUND att den ska gälla att det är fel på min data det påstår ni ju.
    Nu får ni sluta mobba kunderna för det är stort fel ni hade.
    Det är alvarligt ljuga för kunden ni vill slippa oss tydligen är det så i detta samhälle.
    Jag var tvungen skriva denna kritik till er och kundservice.
    Skriva inlägg att ni borde skämmas och privatkunder också borde skämmas som beställer värktabletter Ipren den hjälper ej mot coronavirus alls det ska ni veta.
    Så Privatpersoner är dumma som tömmer hyllorna både på apotek och på nätet som beställer. Jag mest orolig för två saker om när det kommer in i lager på er hemsida och min rabattkod NYKUND som verkar ej fungera inte giltig står i röd text men det står den gäller till 31 mars på nätet så jag fattar ingenting. Varför ni valde ta bort det otrevligt lura kunder. Mats på kundservice ville ej erkänna han skyller på min data. Stort kritik ni borde skämmas sämsta apoteket.
    Ni borde kanske tänka om vara lika trevliga som apotekhjärtat och bry sig om kunderna. För ringa er ni verkar ej trevliga.
    Sonja
  • Hej Sonja,

    koden NYKUND är inte längre giltig.

    Vi har valt att avsluta alla rabattkoder för att minimera fler ordrar som inte är alldeles nödvändiga.

    I den situation vi alla befinner oss får vi försöka hjälpas åt, stötta varandra och har överseende om missförstånd uppstår.

    Vi försöker göra vårt allra bästa, vi försöker hjälpa så många kunder vi bara kan..

    Tack för din förståelse.
    Maria
  • Det är helt fruktansvärt hela Sverige ni ska hjälpa kunder ni ljög för mig i luren han sa till mig fel på min data byt webläsare sa han till mig att koden ska fungera han ej hört något annat om den koden prova igen senare sa han alltså jag kan polisanmäla er för att ni tog bort rabattkoder tidigare än den skulle den gäller till 31 mars står på nätet. Jag bryr mig väl inte om coronavirus vill man beställa få rabatt då kan ni ej stoppa detta.
    Nu får ni sluta på grund av coronavirus fy vad ni är rädda för massa order kunder lägger. Fy vad ni rädda när varor tar slut ni vill ej beställa hem Ipren och Braun febertermometer. Alltså jag ska ha 25 % på varor över 300kr när varor kommer in i lager jag ger mig ej. Jag väljer faktura då ska ni dra av detta.
    Ni rädda för coronavirus dåligt land Sverige där apotek på nätet har slut på varor.
    Bättre andra länder har varor fullt med i sina apotek här i Sverige kan ni ej ha. Fattig land mycket. Ni kanske borde kollat hur stora som människor som Kina är som var värre drabbade än i Sverige och dom har allt. Dom skickat många masker munskydd till Serbien dom har allt. Och Serbien har allt. Ingen vill samarbeta med Sverige för ingen vill vara vän med er. När jag ringt er igår så var ni aldelses mycket otrevliga mot mig Killen på reklamationsavdelning ljög för mig skyller på min data och min webläsare sa rabattkoden fungerar jag har ej hört något annat prova senare sa han till mig så ingen missförstånd blivit jag sa till honom står i kassan den ej giltig längre står i text under rutan som felmeddelande kommit. Så ni svenska vill ljuga för kunder säger ej ärligt till mig i luren vad är problemet.
    Inget gott att säga om apoteket.
    Ni vill alltså inte kunder beställer hos er därför väljer ni bort NUKUND koden fast jag har bevis att denna skulle gälla till 31 mars denna månad står på nätet. Man får ej ta bort något tidigare om det gäller till 31 mars. Mycket bedrägligt beteende.
    Jag är hemskt ledsen dels att varor slut på sidan jag ville beställa och dels koden som ej gäller längre. Ni bestämmer ej om kunder ska handla eller inte är ni rädda för massa order eller. Vad är detta kan ni ej jobba effektivare som i andra länder är ni lata har ni sjukdomar har ni coronavirus eller personalen så ni ej kan jobba för fullt. Det går så segt i Sverige. Jag tycker det. För mig kanske nödvändigt beställa medicin ipren till mig och febertermometer till min mamma i present hon vill ha sådan till öra dom visar exakt feber. Hon har annan som man använder under armhålen mer krångligt och sen vänta ett tag och behöva hålla den där. Det är mycket snabbare i öra mäta feber tar bara några sekunder går snabbt.
    Hör av er.

    Sonja
  • Hej igen,

    vi försöker hjälpa ALLA våra kunder på bästa sätt.

    Ett sätt är att begränsa att kunder som inte behöver varor, inte beställer dem via apoteket.se just nu, Det är ett sätt att ta ansvar så de som är i verkligt stort behov kan få sina läkemedel i rimlig tid.

    Vi måste alla hjälpas åt och se till hur verkligheten ser ut just nu.

    Tack för din förståelse.
    Maria
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.