Gick min beställning igenom?

Jag gjorde en beställning för ett par dagar sedan och bekräftade denna med bankID osv men jag har inte fått nån bekräftelse email eller så, tänkte bara fråga om den gik igenom iallafall eller om jag ska göra en ny? Vill ju inte råka beställa två av varje liksom..
janna

Kommentarer

  • Hej Janna,

    vänligen kontakta oss via e-post kundservice@apoteket.se eller telefon 0771450450 så ska vi försöka hjälpa dig.

    Bifoga personnummer om du var inloggad när du lade beställningen, annars fullständigt namn så har vi möjlighet att söka efter din beställning.

    Faktagranskad 2018-10-10

    Vänligen
    Maria

  • Hej hej undrar om min beställning gick igenom  fick inget bekräftelse på mailen
    Therese Johansson
  • Hej Therese

    Vi saknar möjlighet att hjälpa till med detta i vårt kundforum.
    Vänligen kontakta oss via e-post leverans@apoteket.se eller telefon 0771 450 450 så ska vi titta vidare.
    Om  du har gjort en betalning så titta gärna på ditt kontoutdrag om pengar är dragna.
    Återkom sen med vilken summa det var, datum när beställningen gjordes, fullständigt namn så har vi möjlighet att söka efter din beställning.

    Vänligen

    Marie Kundservice
  • Jag skrev fel email på beställningen. Kan jag hitta var mitt paket befinner sig i leveranskedjan?
    Arne Persson
  • Hej

    Har du angett fel e-postadress i samband med beställning så kommer det ingen orderbekräftelse.
    Har du angett ett mobilnummer så kommer det en leveransbekräftelse till dig på sms när beställningen skickas från vårt lager.
    För att titta hur det ser ut för dig så är du välkommen att skicka ett e-post till leverans@apoteket.se

    Vänligen
    Marie Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.