Gick min beställning igenom?
Jag gjorde en beställning för ett par dagar sedan och bekräftade denna med bankID osv men jag har inte fått nån bekräftelse email eller så, tänkte bara fråga om den gik igenom iallafall eller om jag ska göra en ny? Vill ju inte råka beställa två av varje liksom..
Följ inlägget
3
följare
vänligen kontakta oss via e-post kundservice@apoteket.se eller telefon 0771450450 så ska vi försöka hjälpa dig.
Bifoga personnummer om du var inloggad när du lade beställningen, annars fullständigt namn så har vi möjlighet att söka efter din beställning.
Faktagranskad 2018-10-10
Vänligen
Hej hej undrar om min beställning gick igenom fick inget bekräftelse på mailen
Vi saknar möjlighet att hjälpa till med detta i vårt kundforum.
Vänligen kontakta oss via e-post leverans@apoteket.se eller telefon 0771 450 450 så ska vi titta vidare.
Om du har gjort en betalning så titta gärna på ditt kontoutdrag om pengar är dragna.
Återkom sen med vilken summa det var, datum när beställningen gjordes, fullständigt namn så har vi möjlighet att söka efter din beställning.
Vänligen
Har du angett fel e-postadress i samband med beställning så kommer det ingen orderbekräftelse.
Har du angett ett mobilnummer så kommer det en leveransbekräftelse till dig på sms när beställningen skickas från vårt lager.
För att titta hur det ser ut för dig så är du välkommen att skicka ett e-post till leverans@apoteket.se
Vänligen