Välkommen till Apotekets kundforum! Vi uppskattar att du engagerar dig. Du är välkommen att fråga och kommentera men vi ber dig att använda en respektfull ton. För att skapa ett meningsfullt forum, för både Apotekets kunder och personal kommer vi att ta bort inlägg som vi anser är stötande.
Apoteket erbjuder konsumenter i hela landet läkemedel och attraktiva hälsoprodukter. Vår rådgivning och attraktiva lösningar inspirerar till ett liv i hälsa - vi gör det enklare att må bra!
Är det första gången du loggar in med e-legitimation på apoteket.se så behöver du godkänna villkoren för att ta del av alla uppgifter.
Har du däremot godkänt villkoren tidigare och vill ändra uppgifter i profilen så loggar du in på apoteket.se.
Inloggad på apoteket.se så går du in under Mina sidor, välj Mina inställningar, här kan du lägga in dina uppgifter och tryck sen på spara adressuppgifter.
Vänligen
Jag har bytt efternamn men kan inte byta på min profil även om jag loggar in med BankID.
Hur ska jag gå tillväga?
OBS! Detta är andra gången jag ställer samma fråga!
Själva namnet kan du inte ändra i Min profil.
Kontakta oss via telefon 0771-450 450 eller e-post kundservice@apoteket.se eller via chatten när du är inloggad på apoteket.se så ska vi hjälpa dig.
Vänliga hälsningar