Min beställning har inte kommit, vad ska jag göra?

Vårt leveranslöfte är just nu leverans om 1-2 vardagar med reservation för beställningar innehållande varor på recept, de tar 2-3 vardagar. Vissa avvikelser kan förekomma.

Så snart din order är packad får du leveransavisering via sms och e-post med information om att ordern är packad.

Beställer du med leveransalternativet varubrev eller hämta på postombud får du spårningslänk i leveransaviseringen så snart PostNord tagit emot ditt paket och skannat in det.

För leveransalternativen hem med bud får du spårningslänk så snart transportören tagit emot paketet.

För leverans till apotek eller apoteksombud får du ingen spårningslänk. Om du inte fått sms att paketet är färdigt att hämta 2-3 vardagar efter du fått leveransaviseringen kan du besöka apoteket eller apoteksombudet och kontrollera om paketet ändå finns där.

Om du har fler frågor är du välkommen att kontakta Apotekets Kundservice via telefon 0771 450 450 så kan vi hjälpa dig med ditt ärende.

Du kan även chatta med oss om du är inloggad på apoteket.se eller i vår app Mitt Apotek.

Tänk på att ha ordernumret tillgängligt när du kontaktar oss.

Vänliga hälsningar
Apoteket Kundservice (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.