Till senaste kommentaren

Hur reklamerar jag en produkt som jag köpt på apoteket.se?

Hej
Har köpt en vattenfast Idun eir via webben och efter en veckas användning blir borsten kvar i hylsan och produkten kan ej användas. Tillverkningsfel?
Erika Jonsson

Kommentarer

  • Hej Erika,

    du kan reklamera våra produkter på två sätt om du köpt dem via apoteket.se eller appen Mitt Apotek.

    I någon av våra butiker
    Tag med varan du vill reklamera tillsammans med följesedeln du fick i paketet så får du hjälp med reklamationen.

    Skicka tillbaka till  oss
    Ring oss på telefon 0771 450 450 så får du hjälp med returhandlingar så att du kan skicka tillbaka varan.
    När varan kommit tillbaka till oss betalas dina pengar tillbaka.

    Har du köpt en vara du vill reklamera på ett av våra apotek tar du med dig produkten och kvittot och besöker ett av våra apotek så får du hjälp med reklamationen. Det behöver inte vara samma apotek som köpet gjordes på.

    Vänliga hälsningar
    Maria Kundservice
    (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.