Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Har beställt mina läkemedel men saknar leverans

Hej!
Jag har beställt mina recept som skulle skickas men jag har inte fått försändelsen än.
När jag spårar min leverans står det att mottagarens kvittens har arkiverats..
Vad har hänt och vad kan jag göra för att få mina varor?

Camilla

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Beställde du din leverans till ett apotek eller till ett apoteksombud är det mottagande persons kvittens på apoteket/apoteksombudet som avses. Då finns din leverans där färdig för avhämtning.

    Har du beställt din order med leveransmetod postpaket eller brev får jag be dig kontakta vår kundservice på telefon 0771450450 så ska vi hjälpa dig att hitta leveransen.

    Med vänlig hälsning

    Maria

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.