Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Kan inte logga in

Jag har mobilt bankid på nordea. Jag kan inte logga in på Apoteket.s. från min dator. Varför?
Ewa Lindh

Kommentarer

  • Hej Ewa,

    När du använder en webbläsare sparas viss information från webbplatser i cacheminnet och som cookies. Vissa problem åtgärdas av att rensa dem, som till exempel problem med inläsning eller formatering på webbplatser.

    Om det fortfarande inte fungerar efter du har rensat cookies och webbhistorik, vänligen ring oss på telefon 0771 450450 så får vi felsöka.

    Vänligen
    Maria
  • Hej! Det går inte att logga in med e-leg. Har rensat i cacheminnet.
    Överbelastning?
    Annette Strandljung
  • Hej,

    Vi har ingen överbelastning på sida utan vill be dig ta kontakt med oss på telefon 0771-450450 för en vidare felsökning.

    Vänligen
    Andreas Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.