Kassa-fliken har låst sig

Jag beställde receptmediciner förra helgen som jag aldrig skickade då jag behövde kolla samtliga mediciner först. Nu en vecka senare tänkte jag gå in och skicka iväg den, men då kommer jag inte vidare från Kassa-fliken. Jag får ett felmeddelande från er att:  Oj något har gått snett, det här får vi ta på oss.... (typ)
Kan ni rensa min beställning så att jag kan beställa om mina mediciner.
Tack på förhand.
Mvh Bengt Söderman
Bengt Söderman Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    jag rekommenderar dig att rensa cookies och webbhistorik i din dator. Detta hjälper sannolikt ditt problem.

    Om det inte hjälper, vänligen kontakta oss via telefon 0771 450450.

    Vänligen
    Maria Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.