Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Vad är det för meddelanden jag får från appen Mitt apotek?

Hej !
Jag har senast idag söndag 24/6 fått meddelande i mobilen att jag har ett meddelande i mitt apotek, men var hittar jag meddelandet?
Jag har sökt både i mobilen och på datorn. Hittar inget meddelande !

Tacksam för svar
Per-Erik Norberg Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Per-Erik,

    det är en notis från appen Mitt Apotek du har fått.

    Meddelandet finns i appen på startsidan när du loggat in.

    Det kan vara något av följande meddelanden:

    Du kan göra ett nytt uttag
    Du kan behöva nytt recept
    Högkostnadsperioden snart slut

    Faktagranskad 2018-10-29

    Vänligen
    Maria Kundservice
  • Tack !
    Per-Erik Norberg
  • Samma här
    Annica Erlandsson
  • Jag har också flertal gånger fått info om meddelande men det går verkligen inte att se när man loggat in. Är det olika för olika webbläsare? Jag har iof alltid loggat in i appen.
    Maria Hansén
  • Hej Maria,

    så här kan meddelandena se ut när du loggat in i appen, det är endast i appen dessa meddelanden visas:



    Faktagranskad 2018-10-29

    Vänligen

    Maria Kundservice
  • Hej!
    Jag fick idag ett sådant meddelande men hittar inget när jag går in i appen. Detta har hänt tidigare och alltid när jag lagt en beställning. Jag förväntar mig då att jag ska få ett meddelande att medicinen går att hämta på det apotek jag beställt det till. Men som sagt det går inte att hitta något sådant.
    Eva
    Eva
  • Hej Eva,

    avisering att din medicin finns att hämta på apoteket får du alltid via sms-avisering.

    Notiser från appen visas som ovan när du loggar in med e-legitimation i appen Mitt Apotek.

    Finns inget meddelande i appen Mitt Apotek har du gjort ett köp på ett apotek sedan du senast loggade in i appen, då appen endast uppdateras i samband med att du är inloggad.

    Faktagranskad 2018-10-29

    Vänligen
    Maria Kundservice
  • Får ett meddelande att the service is unvailable. Varför?
    Ulla-Britt Persson
  • Hej

    Just nu ligger apoteket.se och appen Mitt Apotek nere. Vi arbetar för fullt med att få igång dem igen. Vi beklagar det inträffade.

    Vänligen
    Andreas Kundservice
  • Vill gärna bli kontaktad när mitt recept på Imovane går att hämta! Går det?
    Kristina Pousette
  • Hej!

    Appen kan skicka dig en notis/påminnelse när det är dags att göra ett nytt uttag på ett recept, men inte om det är intervall på receptet.

    Vänligen
    Carina Kundservice
  • Jag undrar efter som Imovane inte finns på apoteken i Östersund nu, men från " mitten av juni". Skulle vilja bli underrättad när det kommit in.
    Kristina Pousette
  • Hej

    Ett sådant meddelande har vi tyvärr inte möjlighet att skicka.

    Vänligen
    Marie Kundservice
  • Jag tycker att ni bara förvirrar era kunder med att kalla det för meddelande, det är ju bara information som inte alls är viktig eller brådskande, man blir bara stressad. Kalla dt det NY INFORMOTION och ha samma rubrik appen. Hur ska man annars veta vad ni menar med nytt meddelande, jag brukar ha minst 5 medddelanden i appen och vet inte vilka jag har läst tidigare! 





    Lars Lauren
  • Hej,

    Tack för din synpunkt. Vi tar den vidare till ansvariga för appen.

    Vänligen
    Andreas Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.