Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Kan jag få en ny följesedel och receptspecifikation när jag beställt varor på www.apoteket.se?

Hej!

Den 16/10 gjorde jag en beställning via webben på läkemedel. Jag hämtade ut beställningen via ett ombud men på kvitto jag fick framgick bara ett belopp.

Jag behöver ett kvitto på min beställning som jag gjorde där det framgår vilka varor som är beställda och om mitt högkostnadsskydd för läkemedel samt belopp.

Hur gör jag enklast för att få ett kvitto som jag kan använda?

Mvh
Torbjörn

Torbjörn Strömqvist

Kommentarer

  • Hej!

    Ta kontakt med oss via telefon 0771-450 450 eller e-post kundservice@apoteket.se så ska vi hjälpa dig. Ha ordernummer tillgängligt.

    Med vänlig hälsning

    Mattias Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.