Kund Nöjd -garanti

Hej, jag har i november eller december 2022 beställt en el-tandborste oral b iq som har slutat fungera. Tandborste har garanti på två år. Jag har suddat bort mejl med kvitton men från kontoutdraget framgår att fakturan betalades 28 december 2022. På mina sidor ser jag mina beställningar från de senaste sex månaderna.
Hur får jag kopia på kvitton och gör reklamation?

Josipa Kunstek

Kommentarer

  • Hej!

    Lär mer på Nöjd kund Apotekets kvalitetsgaranti | Apoteket

    Villkor
    • Produkten lämnas in för byte eller pengarna tillbaka inom 60 dagar i valfritt apotek.
    • Produkten och kvitto tas med till valfritt apotek, gäller även vid köp online.
    • Minst hälften av innehållet ska vara kvar.
    • Produkten ska ha hanterats varsamt.
    • Garantin gäller inte läkemedel.

    Med vänliga hälsningar
    Carla 


    Carla Kundservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.